Курс з академічного письма розглядає ряд практичних завдань (відповідно до навчальної плану та робочої програми), скерованих на вивчення академічного письма як різновиду наукового (академічного) спілкування. Курс згенеровано як теоретичний довідник, що репрезентує потрактування найосновніших понять, які повинні розуміти студенти. Курс містить завдання, виконання яких допоможе студентам сформувати вміння й практичні навички комунікативно виправдано користуватися засобами мови для створення відповідних зразків академічного письма, зокрема й академічного есе. Актуалізовано інформацію щодо інтерпретації академічного тексту та засад його редагування. Окремий акцент зроблено на організації й редагуванні власного академічного есе.

 

Програма вивчення нормативної навчальної дисципліни “Вступ до іноземної філології” складена відповідно до освітніх програм підготовки ступеня бакалавра
(назва освітньо-кваліфікаційного рівня) за спеціальністю : 035 «Філологія».

Предметом вивчення навчальної дисципліни є мовні зв’язки.

Метою викладання навчальної дисципліни “Вступ до іноземної філології” є типологічне зіставлення латинської та романських мовних систем
з виявленням загальних і відмінних тенденцій розвитку романських мовних систем, які розрізняються темпом своєї еволюції, характером відхилення від мови-основи та ступенем збереження елементів, одержаних у спадщину від латини.

Основними завданнями вивчення дисципліни “Вступ до іноземної філології” є: 

висвітлення генезису романських мов та принципів їх класифікації;

опис стилістичних різновидів латинської мови та особливості латинської розмовної мови; 

з’ясування причин диференціації народної латини та її перетворення в романські мови;

типологічне зіставлення латинської та романських мовних систем з урахуванням їх історичного розвитку;

висвітлення історії формування романістики як науки.

Згідно з вимогами освітньої програми студенти повинні:

знати:

романський мовний ареал і кількість романських мов, їх класифікацію, історичні фактори утворення; роль латинської мови у формуванні романських мов; типологію романських мовних систем у їх співвідношенні до системи латинської мови; історію та найбільш відомих представників романського мовознавства.

вміти : виділяти загальні та відмінні риси романських мовних систем, а також їх відмінності від латинської мови-основи; обґрунтовувати причини диференціації народної латині та її перетворення в романські мови; знати основні періоди історії формування романістики як науки.