Курс присвячено розкриттю психологічного потенціалу художньої літератури для розвитку особистості та спрямований на навчання використовувати його у викладанні предметів мовно-літературного циклу та в житті.

 

 Кандидат педагогічних наук, доцент кафедри методики викладання світової літератури Холодна Ю.М.

 

Курс призначений для студентів 4 курсу (спеціальність - середня освіта) з метою якісної підготовки до курсового та державного екзаменів.

Курс призначено для допомоги студентам у написанні курсової роботи з методики викладання зарубіжної літератури.

Педагогічна практика із зарубіжної літератури студентів освітнього рівня «бакалавр»  проводиться в базових загальноосвітніх навчальних закладах різного типу з відривом від аудиторного навчання.

Мета практики: закріплення теоретичних знань та умінь, отриманих у процесі опанування курсу методики викладання зарубіжної літератури та під час пропедевтичної практики; підготовка до цілісного виконання функцій учителя зарубіжної літератури та класного керівника, системної навчально-виховної роботи з учнями.

Фаховий практичний курс призначений студентам  факультету іноземної філології  (3 к. ден.  СО і Ф) з метою їх професійної підготовки

Курс призначений для підготовки студентів освітнього рівня магістр до написання дипломної (магістерської) роботи з методики викладання зарубіжної літератури.

 

 

Курс призначений для підготовки студентів освітнього рівня бакалавр до написання дипломної (бакалаврської) роботи з методики викладання зарубіжної літератури.

Предмет вивчення вибіркової дисципліни – теорія і стратегії розвитку критичного мислення в процесі вивчення зарубіжної літератури в загальноосвітніх навчальних закладах. Її мета  - розвиток критичного мислення студентів-філологів і майбутніх учителів та формування професійної готовності до розвитку критичного мислення учнів у процесі вивчення зарубіжної літератури.

Метою викладання навчальної дисципліни "Технології літературної освіти" є підготовка студентів до інноваційної діяльності у процесі викладання зарубіжної літератури в школі та виші, удосконалення їхньої професійної освіти.

  • Мета курсу - розвиток медіакомпететностей та критичного мислення майбутнього вчителя-філолога, що дозволить йому організувати навчально-творчу діяльність з використанням актуальних медіатекстів.

Методика викладання зарубіжної літератури - прикладна педагогічна дисципліна про літературну освіту, виховання та всебічний розвиток учнів засобами зарубіжної (переважно перекладної) літератури.

Теоретичне завдання МВЗЛ як науки полягає у виявленні закономірностей процесу вивчення зарубіжної літератури в школі, а практичне завдання - у підготовці вчителя до викладання шкільного курсу «Зарубіжна література», формуванні в нього відповідної професійної компетентності (знань, умінь, навичок і світоглядних переконань), здатності до раціонального використання методів і прийомів, спроможних забезпечити найвищу результативність навчання предмету.

Вибіркова навчальна дисципліна (за вибором студентів), спрямована на оволодіння студентами (майбутніми вчителями й філологами) основами теорії мистецтва виразного слова та набуття навичок виразного читання творів різних родів і жанрів.  

 

Вибіркова навчальна дисципліна (за вибором студентів), призначена для підготовки фахівців із філології та середньої освіти. 

Мета курсу - сформувати загальне уявлення про літературу Сходу в її регіональному, національному, жанрово-родовому та авторському розмаїтті та підготувати до її викладання в межах шкільного курсу "Зарубіжна література".

Мета дисципліни - надання майбутнім педагогам-словесникам системи знань та умінь, необхідних для здійснення практичної діяльності, та формування на їхній основі професійних компетентностей вчителя зарубіжної літератури.

Курс нормативної навчальної дисципліни «Практикум з української мови»  складена відповідно до освітньо-професійної програми підготовки фахівців освітнього рівня бакалавр, галузі знань 01 – Освіта , спеціальності 014 – Середня освіта,014.02 – Середня освіта (мова і література (англійська).

 

Предметом вивчення навчальної дисципліни є українська літературна мова на сучасному етапі її розвитку.

 

Міждисциплінарні зв’язки

Успішність вивчення дисципліни «Практикум з української мови» забезпечується підготовкою студентів з таких дисциплін:

  1. Історія України. Утворення народності й нації. Розвиток національної культури.
  2. Діалектологія. Діалекти української мови, їхні особливості.
  3. Історія мови. Історичні коментарі до фонетичних, лексичних та граматичних явищ української мови.
  4. Стилістика. Характеристика стилістичної системи української мови, особливості кожного функціонального стилю.
  5. Культура мовлення. Вчення про мовну норму, види мовних норм сучасної української мови.
  6. Російська мова. Зіставлення фонетичних і граматичних явищ з метою уникнення інтерференції.
  7. Українська література. Твори класиків українського народу.

 

Мета і завдання навчальної дисципліни

Метою викладання навчальної дисципліни «Практикум з української мови» є відновлення й поглиблення, закріплення й розширення, узагальнення й систематизація правописних знань з основних розділів (орфографія та пунктуація) української  мови; вироблення практичних умінь і навичок удосконалення власного й чужого усного та писемного мовлення; формування орфографічної і пунктуаційної грамотності, що є основою розвитку комунікативної компетенції особистості формування студентів-філологів.

Основними завданнями вивчення дисципліни є

у теоретичному аспекті: поглиблення й розширення загальних питань правопису; засвоєння основних критеріїв класифікації орфограм і пунктограм;

у практичному аспекті: оволодіння системою орфограм і пунктограм; закріплення й систематизація орфоепічних, орфографічних, пунктуаційних та граматико-стилістичних умінь і навичок; поглиблення знань про мову, принципи українського правопису; підвищення мовної грамотності й мовної культури майбутніх педагогів.