Основна мета дисципліни: озброєння студентів науково-теоретичними знаннями про особливості та закономірності процесу навчання і виховання осіб з порушеннями слуху та професійними уміннями й навичками організації та реалізації навчально-виховної роботи в спеціальних закладах.

Основна мета дисципліни: озброєння студентів знаннями і навичками використання дактильного та міміко-жестового мовлення, як специфічних засобів спілкування, в процесі комунікації та оволодіння уміннями здійснювати сурдоперекладацьку діяльність.

Основнаметадисципліни: формування уявлень про теорію та практику навчання і виховання дітей з порушеннями слуху в різні періоди розвитку людства, починаючи від стародавніх часів і до наших днів, ознайомлення студентів з історією організації, змісту, методів навчання і виховання дітей з порушеннями слуху в європейських країнах, США та в Україні на основі розвитку педагогічної думки і рівня наукових знань в суміжних з сурдопедагогікою науках.

І.Основнаметадисципліни

Формування уявлень про теорію та практику навчання і виховання дітей з порушеннями слуху в різні періоди розвитку людства, починаючи від стародавніх часів і до наших днів, ознайомлення студентів з історією організації, змісту, методів навчання і виховання дітей з порушеннями слуху в європейських країнах, США та в Україні на основі розвитку педагогічної думки і рівня наукових знань в суміжних з сурдопедагогікою науках.

 

Реабілітаційна робота сурдопедагога та психолога в закладах для дітей с порушенням слуху.

Вивчення вікових психологічних особливостей розвитку осіб з порушенням слуху. Особливості навчання та соціалізації глухих.