Даний курс спрямований на формування у студентів знань та уявлень про особливості психофізичного розвитку дітей із тяжкими порушеннями мовлення та ознайомлення їх із загальними та спеціальними завданнями на кожному етапі заняття з логоритміки для осіб із мовленнєвими порушеннями за нозологіями.

«Актуальні проблеми гри дошкільника» ґрунтується на
класичних та сучасних наукових дослідженнях у галузі ігрової діяльності та є складовою
частиною дисциплін циклу професійно-педагогічної підготовки, яка включає навчальні
дисципліни, пов’язані з «Педагогікою», «Логодидактикою», «Загальною психологією»,
«Логопсихологією», «Нейробіологією», «Нейропсихологією», «Психосоматикою»,
«Психопатологією», «Соцільною педагогікою».
Мета курсу викладання навчальної дисциплін «Актуальні проблеми гри дошкільника» є
формування професійної ігрової компетентності майбутніх фахівців в галузі логопедії для
реалізації завдань запобігання і корекції порушень домовленнєвого, мовленнєвого й
особистісного розвитку дітей дошкільного віку засобами гри.

Предмет вивчення навчальної дисципліни - комунікативно-пізнавальна і емоційно-соціальна
сфери осіб з РАС та процес їхнього розвитку, навчання, виховання і соціалізації.
Міждисциплінарні зв`язки - з нейропсихологією, психодіагностикою, клінічною психологією,
корекційною педагогікою і спеціальною психологією.
Мета навчальної дисципліни: ознайомлення студентів з причинами, механізмами,
симптоматикою, перебігом, структурою порушень комунікативно-пізнавальної діяльності осіб з
РАС і системою корекції їхнього розвитку, навчання та соціалізації.
Завдання навчальної дисципліни:
 вивчення онтогенезу (індивідуального розвитку) комунікативно-пізнавальної і емоційно-
соціальної діяльності при різних формах РАС;
 визначення стану розповсюдженості (превалентності), симптоматики і ступеня проявів
аутичних розладів;
 ;зясування етіології (причин і умов виникнення), структури та симптоматики РАС;
 ознайомлення з методами психолого-педагогічної і нейропсихологічної діагностики
аутичних розладів;
 опрацьовування диференційованих методів і засобів корекції розвитку дітей-аутистів; ознайомлення з методами профілактики РАС; ознайомлення з формами організації аутологічної допомоги.

«Актуальні проблеми гри дошкільника» ґрунтується на
класичних та сучасних наукових дослідженнях у галузі ігрової діяльності та є складовою
частиною дисциплін циклу професійно-педагогічної підготовки, яка включає навчальні
дисципліни, пов’язані з «Педагогікою», «Логодидактикою», «Загальною психологією»,
«Логопсихологією», «Нейробіологією», «Нейропсихологією», «Психосоматикою»,
«Психопатологією», «Соцільною педагогікою».
Мета курсу викладання навчальної дисциплін «Актуальні проблеми гри дошкільника» є
формування професійної ігрової компетентності майбутніх фахівців в галузі логопедії для
реалізації завдань запобігання і корекції порушень домовленнєвого, мовленнєвого й
особистісного розвитку дітей дошкільного віку засобами гри.

Дисципліна вивчається студентами у циклі вибіркових дисциплін.

Дисципліна "ЛОгопсихологія" вивчається студентами потоку 1л упродовж 2 семестрів.

Дисципліна "Логопсихологія" вивчається студентами потоку 1л упродовж 2 семестрів.

Дисципліна за вибором студента.

Курс варіативної дисципліни для студентів магістратури спеціальності "Спеціальна освіта. Логопедія".

Курс нормативної дисципліни для студентів денної та заочної форм навчання.

Дисципліна за вибором студента