Метою дисципліни «Морфологічні аспекти граматики англійської мови»   є навчання основ морфології англійської мови,  ознайомлення студентів з основними поняттями і категоріями системи сучасної граматики англійської мови, формування мовленнєвих навичок і вмінь; формування вмінь оперувати понятійним апаратом практичної граматики; розвиток граматичної компетенції студентів; практичне використання отриманих знань і вмінь у подальшій діяльності.  

Метою викладання навчальної дисципліни «Науковий семінар» є  оволодіння новітніми методами наукових досліджень, в тому числі міждисциплінарних, вироблення у студентів навичок самостійно організовувати та проводити наукові дослідження.

 

Метою  курсу  навчальної  дисципліни  «Англійська  мова  для ділового  спілкування»  є  формування  знань, умінь і навичок з англійської мови ділового спілкування, їх актуалізація для здійснення необхідної для фахівця комунікативної самостійності  як у сферах професійного та повсякденного спілкування в  усній та писемній формах, так і з метою самоосвіти й саморозвитку.

     Аудіювання є комплексною мовленнєвою розумовою діяльністю, яка ґрунтується на природних здібностях людини, вдосконалюється у процесі її розвитку і дає їй можливість розуміти інформацію в акустичному коді, зберігати її в пам’яті (чи на письмі), відбирати й оцінювати її згідно з інтересами чи поставленими завданнями. З точки зору психофізіології аудіювання є перцептивною мисленнєвою мнемічною діяльністю. Перцептивною, оскільки здійснюється сприймання аудіоповідомлення; мисленнєвою, тому що пов"язана з логічними операціями аналізу, синтезу, індукції, дедукції, порівняння, абстрагування, конкретизації тощо; мнемічною – оскільки відбуваються виділення й засвоєння інформативних ознак мовних і мовленнєвих одиниць, модифікація образу та впізнавання в результаті зіставлення з еталоном, який зберігається в пам’яті.

     У даному курсі викладаються основи методики навчання іноземних мов і культур у загальноосвітніх навчальних закладах відповідно до нових державних стандартів початкової, базової та повної освіти; оновлених програм з іноземних мов для різних типів загальноосвітніх навчальних закладів; новітніх досліджень з реалізації компетентнісного підходу у навчанні іноземних мов і культур; вітчизняних та європейських стандартів підготовки учителя іноземної мови і Загальноєвропейських Рекомендацій з мовної освіти.
     Сфера сучасної мовної освіти висуває нові вимоги до всіх її учасників і передусім до вчителя, який повинен не лише володіти інноваційними технологіями навчання, але й розуміти сутність закономірностей, які лежать в їх основі. Сучасний етап розвитку методичної науки пов’язаний із зверненням до міжкультурної парадигми дослідження процесів навчання та вивчення мов і культур, що зумовлює необхідність переосмислення понятійно-категоріального апарату методики, сутності сучасних підходів, цілей, змісту, принципів, способів, прийомів і засобів навчання.


























 

викл. Щаслива Н.С., к.філол.н., доцент кафедри методики викладання іноземних мов