Мета навчальної дисципліни «Вступ у спеціальність» - формування у студентів-першокурсників всебічного та адекватного уявлення щодо психології як сфери професійної діяльності та спеціальності.

Основні завдання навчальної дисципліни «Вступ у спеціальність»:

полягають в цілеспрямованому оволодінні здобувачами вищої освіти теоретичними знаннями про академічну та практичну психологію як професіюпро основні форми та методи роботи практичного психологанапрямки та завдання роботи практичного психолога у різних сферах його діяльностісистему психологічної службипрофесійний розвиток психолога та професійно-етичні принципи його діяльності.

Метою викладання навчальної дисципліни «Психологія професійної кар’єри та професійних деструкцій»  є розкриття сутності, структури, видів, стадій, принципів і значення професійної кар’єри у житті людини; смислоутворюючих понять професійного розвитку особистості, розкриття основних етапів розвитку та психологічних чинників, що впливають на розвиток індивідуальної професійної кар’єри; розкриття професійно зумовлених деструкцій, їх видів (професійно зумовлені акцентуації, професійні деформації особистості, професійна некомпетентність та ін.), стадій, принципів і значення професійного самовизначення у житті людини; виявлення основних етапів розвитку та психологічних чинників, що зумовлюють виникнення професійних деструкцій; розробка рекомендацій, спрямованих на підвищення професійної майстерності особистості, запобігання криз протягом протікання професійної кар’єри та оволодіння психотехнологіями подолання професійно зумовлених деструкцій у процесі професійної діяльності.

Метою викладання навчальної дисципліни «Сучасні теорії та практики психокорекції» є забезпечення здобувачів вищої освіти основами психологічних знань з психокорекції як базового напряму практичної психології; забезпечення оволодіння майбутніми психологами категоріальним апаратом сучасних зарубіжних та вітчизняних теорій та психотехнологій психокорекції, розуміння основних принципів та положень цієї галузі практичної психології; озброєнні студентів глибокими теоретичними знаннями, уміннями і навичками надання психологічної допомоги, що дозволить студентам у майбутній професійній діяльності ставити об’єктивні психологічні діагнози клієнтам, проводити аналіз їх проблемних ситуацій, впроваджувати психокорекційні впливи, враховуючи індивідуальні та вікові особливості клієнтів, їх психологічний статус та психічний стан. Крім того, даний курс спрямований на формування компетентностей, які забезпечать ефективне впровадження психокорекційних впливів у професійній діяльності психолога.

Основними завданнями вивчення навчальної дисципліни «Вікова та педагогічна психологія» є розкриття специфіки психічного розвитку людини на різних етапах онтогенезу; висвітлення підходів до періодизації психічного розвитку особистості та основних психологічних закономірностей процесу навчання та виховання; навчання практичним навичкам застосування різних концепцій, методів та прийомів навчання й виховання з урахуванням психологічних закономірностей розвитку особистості в умовах навчально-виховного процесу та його цілей. Знання, здобуті при вивченні курсу «Вікова та педагогічна психологія» є підґрунтям для подальшої поглибленої фахової підготовки здобувачів вищої освіти.

Організаційною формою прикладної психології у тій чи іншій сфері суспільного життя і виробництва є психологічна, соціальна або
соціально-психологічна служба.
Психологічна служба – це цілісна структурована сукупність закладів, установ, підрозділів і посад, що входять до єдиної субординативної
системи (як частина більш загальної системи), основу якої складають фахівці у галузі прикладної (практичної) психології і яка має специфічні
та єдині мету, завдання і методи роботи. Зазвичай психологічна служба являє собою сукупність методичних і практичних центрів, спеціалі-
зованих консультативних кабінетів, спеціальних закладів соціально-психологічної реабілітації, включає посади консультантів, радників,
аналітиків, психологів, соціальних працівників.
Основною метою діяльності психологічної служби є підвищення ефективності діяльності персоналу та (або) споживачів послуг (клієнтів) засо-
бами прикладної психології і, одночасно, захист їхнього психічного здоров’я і соціального благополуччя.

Основними завданнями вивчення навчальної дисципліни “Психологічне благополуччя та якість життя” є становлення професійного мислення психолога щодо діагностики та вирішення практичних завдань психокорекційної роботи з підвищення рівня психологічного благополуччя та якості життя особистості, формування навичок складання психокорекційної програми та використання методологічного інструментарію для проведення профілактичних та психокорекційних заходів майбутнім фахівцем. 

У процесі створення програми курсу були сформовані його основні питання та завдання:                                                                                                                1. Ознайомити студентів з явищами психологічного благополуччя та якості життя, їх факторами, принципами, особливостями формування в процесі онтогенезу.                                                                                                    

 2. Розкрити сутність психологічних чинників формування психологічного благополуччя та якості життя на різних стадіях вікового розвитку.                         

3. Сформувати уміння та навички використовувати різноманітні методи, прийоми психологічної діагностики рівня психологічного благополуччя та якості життя  особистості;                                                                                     

4. Сформувати уміння та навички використовувати різноманітні методи, прийоми професійного консультування з питань підвищення рівня психологічного благополуччя та якості життя особистості клієнта та складання психопрофілактичних комплексів чи психокорекційної програми.

Курс призначений для заочної та денної форми навчання освітньо - кваліфікаційного рівня "бакалавр"

Змістом дисципліни є теорія та практика  організації психологічної служби, її завдання, структура та функції, напрямки, методи та форми роботи практичних психологів в різних галузях.