Дисципліна "Рекреаційні комплекси світу" (РКС) вивчає процес формування та закономірності розвитку рекреаційної інфраструктури світу, її різновиди, форми й особливості в окремих регіонах та країнах, взамодію  з іншими сферами суспільного життя й господарювання.

Васильєва Галина Іванівна, кандидат педагогічних наук, старший викладач, погод.ст.

Дисципліна "Педагогіка дозвілля" викладається для студентів 2 курсу ОС Магістр спеціальності "Менеджмент соціокультурної діяльності"денної та заочної форми навчання

формування у студентів професійних знань, умінь та навичок в галузі продюсування соціально-культурних програм і проєктів, та виховання у них відповідних професійних і особистісних якостей, необхідних керівнику і фахівцю в галузі організації культури

формування у студентів професійних знань, умінь та навичок в галузі продюсування соціально-культурних програм і проєктів, та виховання у них відповідних професійних і особистісних якостей, необхідних керівнику і фахівцю в галузі організації культури

Метою навчальної дисципліни "Історія мистецтва" є духовно-практичне освоєння художньо-естетичних досягнень вітчизняного та світового мистецтва. Курс покликаний сприяти збагаченню духовного світу студента, вихованню вміти бачити і розуміти твори мистецтва, сприймати художню культуру як невід ємну частину загального розвитку і становлення компетентності сучасного фахівця.

 

Migration and the advent of increasingly multi-ethnic and multicultural societies contribute to drastic changes (Bauman and Portera, 2021)[1]. The growth of diversity in societies leads us to consider the need for intercultural competencies to prevent and solve intercultural conflicts.  These competencies have become a key to our personal and professional life as in our societies we tend to find ourselves dealing with people of different cultural backgrounds and multidimensional identities.

It is important to identify positive outcomes and opportunities, as well as negative factors and risks related to diversity (i.e. migration and living in a multicultural context).

Objective: 1. The course is aimed at the research and development of intercultural competencies to foster social inclusion and social cohesion processes in the host communities in the case of fleeing migrants (refugees from Ukraine, in particular). Also, this research should have on sufficient impact on the integration of divided societies by the development of effective technologies of intercultural counseling & mediation.


[1] Z. Bauman, A. Portera & R. Mazzeo. Education and Intercultural Identity. A Dialogue Between Zygmunt Bauman and Agostino Portera, First Published 2021, 84 p.

Даний  курс є одним із основних фахових курсів спеціальності 028 "Менеджмент соціокультурної діяльності"

Курс містить матеріали, що підтверджують участь студентів кафедри в складі проблемних груп під керівництвом

Родінової Н.Л. ("Соціокультурні проекти та програми"),

Коваленко О.М. (група "Медіакомунікації та організація event-заходів"),

Гриньківа А.П. ("Ефективні комунікації в скд"),

Заможського А.Б. ("Економічні моделі скд")

у наукових заходах університетського, всеукраїнського й міжнарродного рівнів

курс для сутдентів 3 курсу спеціальності 028 Менеджмент соціокультурної діяльності

Ректорська контрольна робота

Предметом вивчення навчальної дисципліни є генезис і структура загальної теорії управління, а саме засади управління технічними, біологічними і соціальними системами та закономірності їх розвитку.

Навчальна дисципліна призначена до вивчення здобувачами освітнього рівня "бакалавр" спеціальності 072 Менеджмент.

Метою викладання навчальної дисципліни «Методика викладання фахових дисциплін» є підготовка до  подальшої роботи в якості викладача закладу вищої освіти згідно з кваліфікаційними вимогами освітньої програми.

Основними завданнями вивчення дисципліни «Методика викладання фахових дисциплін» є ознайомити студентів-магістрантів зі структурою вищої освіти в Україні, її інтеграцією в європейський освітній процес, основними нормативами діяльності вищих навчальних закладів, засадами роботи викладача закладу вищої освіти, специфікою викладання фахових дисциплін в галузі соціокультурної діяльності, а також підготувати студентів до проходження науково-педагогічної практики. 

Зміст дисципліни

Змістовий модуль 1.  Сучасна система вищої освіти в Україні

Тема 1.1. Структура системи вищої освіти в Україні.

Тема 1.2. Управління закладом вищої освіти

Тема 1.3.Загальні положення організації навчально-виховного процесу у закладах вищої освіти.

Змістовий модуль 2.  Методичні основи діяльності викладача фахових дисциплін

Тема 2.1. Методика підготовки і читання лекції.

Тема 2.2. Методика підготовки і проведення семінарського, практичного, лабораторного заняття.

Тема 2.3.Методика організації позааудиторної (самостійної) навчальної діяльності студентів

Тема 2.4.Методи контролю навчальної діяльності студентів

Політика дисципліни

У студентів заохочується ініціативність, інноваційність, креативність, вміння працювати з масивами інформації, аналізувати та організовувати її, а також  здатність до роботи з людьми.

Курс призначено для підготовки студентів, які здобувають
освітній ступінь: бакалавр
за спеціальністю: 028 «Менеджмент соціокультурної діяльності»
курс: 2, семестр: 4

Курс призначено для підготовки студентів, які здобувають
освітній ступінь: бакалавр
за спеціальністю: 029 «Інформаційна, бібліотечна та архівна справа»
(освітня програма: «Документознавство та інформаційна діяльність»)
курс: 3, семестр: 6