Однією із нових форм соціальної роботи при взаємодії з клієнтом може виступати посередництво, яке використовується в Європі для вирішення нерівного доступу осіб з вразливих груп до працевлаштування, медичного обслуговування, якісної освіти, отримання документів підтверджуючих особу тощо. Важливість посередництва полягає у тому, що часто клієнт просто не обізнаний щодо самої послуги, не вміє на належному рівні захистити свої інтереси, не знає, яка соціальна установа може йому допомогти.

Даний курс розроблявся з врахуванням шестирічного досвіду реалізації Європейської навчальної програми РОМЕД Ради Європи/ Європейської комісії та дворічний досвід навчання фахівців соціальної сфери специфіці роботи з ромським населенням.

Курс «Історія та теорія соціального забезпечення» спрямований на знайомство із зарубіжним досвідом  розвитку соціального забезпечення та історичним минулим цього явища в наші країні, що дозволить глибше зрозуміти сучасні тенденції і проблеми «соціального забезпечення» в Україні.

Мета і завдання навчальної дисципліни полягають в здобутті студентами комплексу знань і вмінь щодо особливостей реалізації конституційних прав різних категорій населення на соціальний захист.

Предмет вивчення навчальної дисципліни «Практикум з призначення та виплат соціальної допомог» полягає в аналізі особливостей призначення і виплат соціальної допомоги різним категоріям населення.

«Організаційна психологія»  - навчальна дисципліна циклу професійної теоретичної підготовки, передбачає засвоєння основних теоретичних понять і положень організаційної психологія, її структури та категоріального апарату, психологічних закономірностей управлінської діяльності в організації, оволодіння основами здійснення дослідження організаційних процесів: підбір методів для проведення  психолого-управлінського дослідження, розроблення тренінгової програми для вирішення психолого-управлінських проблем.

викладання навчальної дисципліни «Соціальна політика в галузі освіти» полягає у розкритті теоретичних основ соціальної політики у сфері освіти, а також отримання слухачами системних знань з об’єктивних закономірностей, умов, процесів і специфічних особливостей соціальної політики в системі освіти; набуття навичок їх практичного використання; забезпечення науково-інформаційної основи для формування широко освічених і соціально активних професіоналів, які усвідомлюють своє 6 місце у сучасному суспільстві і здатних аналізувати та прогнозувати вирішення проблем соціальної політики держави в галузі освіти. Завдання навчальної дисципліни: - формування професійно-орієнтованого світогляду майбутніх спеціалістів; - обгрунтування змісту провідних напрямів роботи держави, щодо соціальної політики в галузі освіти; - вивчення практики діяльності соціальної політики держави у сфері освіти; - сприяти формуванню умінь і навичок аналізу соціальних проблем, які існують у галузі освіти та знаходити шляхи вирішення цих проблем з боку держави

Дисципліна "Технології медіації в системі соціальної допомоги" розроблена з метою забезпечення розвитку професійної компетентності майбутніх фахівців соціальної сфери та підготовки їх як медіаторів шляхом імплементації кращих європейських та світових стандартів медіації; формування навичок надання послуг медіації на професійних засадах, поширення практики мирного вирішення спорів ненасильницькими методами, профілактики та розв"язання конфліктів у навчальному середовищі, в групах та громадах, які постраждали від конфлікту.

Дана дисциліна покликана сприяти підвищенню рівня підготовки фахівця в сфері соціального забезпечення, формуванню готовності до надання консультативної соціальної допомоги клієнтам.