Обов’язкова дисципліна циклу професійної підготовки магістрів, ОНП "Теоретична та практична філософія"

Риторика та неориторика - курс, який було запроваджено задля формування знань та апробації умінь аргументовано та ввічливо доводити свою позицію, відстоювати власні дослідницькі досвіди, а також вміти розрізняти маніпуляції.

Теорія пізнання (гносеологія) та епістемологія (теорія знання) запроваджено для поглибленого вивчення можливостей пізнання та розуміння істинності знання. Вивчення дисципліни передбачає формування повноцінного уявлення щодо розрізнення процесу пізнання та результату пізнання.

Курс "Філософія свідомості" запроваджено задля аналізу класичних та некласичних підходів до розуміння свідомості. Включає в себе: історію розвитку досліджень стосовно свідомості та теоретичних підходів до розуміння поняття "свідомість".

Загальний курс з філософії для усіх спеціальностей, на яких передбачено його проходження. Включає у себе: короткий огляд історії філософської думки та характеристику теоретичних філософських напрямів, що відповідають запитам факультету на якому його впроваджено.

Загальний курс з філософії для усіх спеціальностей, на яких передбачено його проходження. Включає у себе: короткий огляд історії філософської думки та характеристику теоретичних філософських напрямів, що відповідають запитам факультету на якому його впроваджено.

В процесі вивчення курсу особлива увага приділяється методологічним питанням, які мають особливе значення для майбутніх фахівців різних галузей наукового знання.

Створення умов для формування у магістрів  навиків і вмінь до професійної і самостійної роботи з підготовки та проведення лекцій та семінарських занять з філософії (філософських дисциплін) на різних факультетах ЗВО.

Створення умов для формування у магістрів  навиків і вмінь до професійної і самостійної роботи з підготовки та проведення лекцій та семінарських занять з філософії (філософських дисциплін) на різних факультетах ЗВО.

Проведення ректорських контрольних робіт в Навчально-науковому інституті філософії та освітньої політики у ІІ семестрі 2023-2024 навчального року

Програма навчальної дисципліни "Філософія"

Програма навчальної дисципліни "Філософія"

Базовий курс зі філософської логіки для стуентів-бакалаврів денної форми навчання.

Курс “Логіка і теологія ” виконує світоглядну та методологічну функції відносно вивчення всіх інших дисциплін за навчальними планами. Філософська проблематика курсу спирається на гуманітарний аспект загальнонаукового і спеціально-наукового знання дисциплін, що вивчають студенти.

Предмет вивчення  навчальної дисципліни: специфіка філософії як форми світогляду та комплекс проблем її провідних теоретичних розділів.

Міждисциплінарні зв’язки: історія, релігієзнавство, іноземна мова, культурологія, етика, естетика, політологія, соціологія, математика, фізика, хімія, біологія, дизайн та ін.

Метою викладання навчальної дисципліни "філософія" є формування у майбутніх бакалаврів дизайну чіткого уявлення про філософію як особливу форму світогляду, її призначення, основні проблеми та зв’язки з іншими галузями науки і роль у повсякденності початку ХХІ століття. 

Основними завданнями вивчення дисципліни "філософія" є ознайомлення бакалаврів дизайну з особливостями філософії порівняно з іншими історичними формами світогляду, концепціями її походження, природою філософських проблем і їх поділом, змістом головних розв’язань філософських проблем у контексті інших галузей науки та світоглядну роль філософії.

Предмет вивчення  навчальної дисципліни: специфіка філософії як форми світогляду та комплекс проблем її провідних теоретичних розділів.

Міждисциплінарні зв’язки: історія, релігієзнавство, іноземна мова, культурологія, етика, естетика, політологія, соціологія, математика, фізика, хімія, біологія, фізичне виховання, спорт та ін.

 

Мета і завдання навчальної дисципліни

Метою викладання навчальної дисципліни "філософія" є формування у майбутніх бакалаврів-випускників факультету фізичного виховання, спорту і здоров'я чіткого уявлення про філософію як особливу форму світогляду, її призначення, основні проблеми та зв’язки з іншими галузями науки і роль у повсякденності початку ХХІ століття. 

Основними завданнями вивчення дисципліни "філософія" є ознайомлення бакалаврів фізичного виховання, спорту і споріднених спеціальностей з особливостями філософії порівняно з іншими історичними формами світогляду, концепціями її походження, природою філософських проблем і їх поділом, змістом головних розв’язань філософських проблем у контексті інших галузей науки та світоглядну роль філософії.

Предмет вивчення  навчальної дисципліни: специфіка філософії як форми світогляду та комплекс проблем її провідних теоретичних розділів.

 

Міждисциплінарні зв’язки: історія, релігієзнавство, іноземна мова, культурологія, етика, естетика, політологія, соціологія, математика, фізика, хімія, біологія, менеджмент та ін.

 

Мета і завдання навчальної дисципліни

Метою викладання навчальної дисципліни "філософія" є формування у майбутніх бакалаврів менеджменту чіткого уявлення про філософію як особливу форму світогляду, її призначення, основні проблеми та зв’язки з іншими галузями науки і роль у повсякденності початку ХХІ століття. 

Основними завданнями вивчення дисципліни "філософія" є ознайомлення бакалаврів з особливостями філософії порівняно з іншими історичними формами світогляду, концепціями її походження, природою філософських проблем і їх поділом, змістом головних розв’язань філософських проблем у контексті інших галузей науки та світоглядну роль філософії.

Предмет вивчення навчальної дисципліни: форми, в яких протікає людське мислення та закони пізнавального мислення людини.

 

Міждисциплінарні зв'язки: філософія, історія філософії, теорія пізнання та епістемологія, філософська логіка, філософія й методологія науки, основи науково-дослідницької роботи, філософська пропедевтика та ін.

 

Мета і завдання навчальної дисципліни: формування у студентів знань з логіки, засвоєння навиків правильного мислення та вміння застосовувати їх у подальшій навчальній, науковій та практичній діяльності.

Основними завданнями вивчення дисципліни «Логіка» є навчити студентів висвітлювати свої міркування та здобутки наук у ясній, чіткій та однозначній формі; давати  правильні визначення поняттям та термінам; аналізувати та формалізувати вербальні висловлювання та системи висловлювань; логічно обґрунтовувати правильні твердження та спростовувати неправильні; професійно застосовувати набутий категоріальний апарат.

Вибіркова дисципліна для Збірних груп університету

Вибіркова дисципліна для Збірних груп університету

Предмет вивчення навчальної дисципліни: важливі питання провідних розділів філософії.

Міждисциплінарні зв'язки: історія філософії, метафізика, епістемологія та філософія науки, феноменологія, філософія освіти, основи наукових досліджень.

Мета і завдання навчальної дисципліни: формування у майбутніх фахівців наукового уявлення про сучасний стан основних питань метафізики, діалектики, гносеології, епістемології та філософії науки, праксеології, натурфілософії, філософської антропології, філософії культури, соціальної філософії, філософії історії, філософської методології.

Мета дисципліни "Антропотехносоціогенез ХХ-ХХІ ст. полягає у розгляді практик, які викликав техногенез, нових зон дії людини, які до ХХІ ст. були неможливими. Курс націлений визначити міру інноваційних впливів на особистість і зясувати сучасні способи духовного збагачення світу.