Мета дисципліни "Основи маркетингу в дизайні та менеджмент дизайн-проєктів" полягає в ознайомленні студентів з основними принципами і методами маркетингу, що застосовуються у сфері дизайну. Ця дисципліна спрямована на надання студентам необхідних знань та навичок щодо використання маркетингових інструментів для успішного управління дизайн-проєктами. Вона також має на меті розкриття важливості врахування маркетингових аспектів при розробці та реалізації дизайнерських ідей та продуктів.

Предмет вивчення навчальної дисципліни - процес управління у сфері дизайну та мистецтва; сукупність принципів, методів та засобів реалізації підприємницької діяльності у сфері мистецтва.

Мета і завдання навчальної дисципліни ознайомлення студентів із концепціями fashion-індустрії ХХI століття; формування у студентів здатності розуміти процеси у fashion-індустрії у локальному та глобальному контекстах, особливості становлення та розвитку дизайнерських брендів; бізнес стратегії у fashion-індустрії.  

Предмет вивчення навчальної дисципліни fashion-менеджмент – процес управління у сфері індустрії моди, культури та мистецтва; сукупність принципів, методів та засобів заснування та просування модних брендів у fashion-індустрії ХХI століття.

Програма вибіркового блоку. Навчальна дисципліна "Основи екодизайну" складена відповідно до освітньо-професійної програми підготовки фахівців освітнього рівня бакалавр, галузі знань 02- мистецтво, спеціальності 022-дизайн.

Протягом курсу студенти вивчатимуть основи екологічного менеджменту та маркетингу, принципи та засади інноваційного підприємництва; процеси розробки і впровадження екологічних інноваційних проєктів; засади циркулярної економіки; успішні приклади екологічних проєктів, що були виведені на ринок та особливості їх конкурентної боротьби.

Курс спрямований на подолання глобальних та екологічних проблем. Усі ці аспекти, нині набувають великого значення в сучасному дизайні. Даний курс є інтегративною дисципліною, що показує як із загостренням екологічної кризи екологами, культурологами, філософами, педагогами, соціологами проводиться пошук методологічних, теоретичних і технологічних засад системи екологічної освіти майбутніх дизайнерів, які повинні практично втілювати фундаментальні розробки в сфері інноваційних технологій.

Предмет вивчення навчальної дисципліни – теоретичні основи та практичні компоненти екологічного дизайну та екологічного менеджменту як системи екологічного управління. 

Метою викладання навчальної дисципліни «Основи екодизайну» – формування комплексу умінь щодо практичних навичок з впровадження ефективних управлінських рішень, а також формування усвідомленого екологічного світогляду як необхідного атрибуту якісно нової ідеології в управлінській діяльності та дизайні. Привити екологічні компетентності майбутнім дизайнерам, визначити особливості формоутворення об’єктів дизайну з урахуванням екологічних вимог, дослідити основні наукові напрямки розвитку екології у дизайні.

 

Дисципліна вибіркового блоку. Навчальна дисципліна арт-менеджмент складена відповідно до освітньо-професійної програми підготовки фахівців освітнього рівня бакалавр, галузі знань 02-культура і мистецтво, спеціальності 022 -дизайн.

Курс спрямований на вивчення сфери творчих індустрій як глобального так і локального ринку, теоретичних та практичних складових арт-менеджменту та специфіки його становлення, практики реалізації соціокультурних проєктів в умовах війни, розвитку ринкових відносин. Через дисципліну арт-менеджмент студенти вивчатимуть сферу арт-індустрії, головним чином сучасний арт-ринок України в контексті світового досвіду управління у сфері мистецтва.

Предмет вивчення навчальної дисципліни:  арт-менеджмент як процес управління у сфері культури та мистецтва; сукупність принципів, методів та засобів реалізації підприємницької діяльності у сфері мистецтва.

Метою викладання навчальної дисципліни арт-менеджмент є: формування у студентів професійних знань, навичок та умінь з арт-менеджменту і виховання у них потрібних професійних та особистісних якостей, необхідних фахівцям і управлінцям структур, організацій у сфері культури та мистецтва.

Дисципліна проєктування зорієнтована на підготовку майбутніх фахівців у галузі дизайну одягу.

Курс передбачає вивчення методів і підходів до проєктування колекцій одягу та взуття.

Зокрема, під час курсу студенти вивчають особливості проєктування промислових колекцій, підготовку проєктів для презентації тощо .

Актуальність курсу Філософія моди та дизайну розглядає філософські імплікації дизайну та моди, вивчає співвідношення людини та світу, розглядає морально-етичні цінності та їх вплив на сферу моди та дизайну.

Даний курс допомагає коректно сформувати актуальні концепції майбутніх проєктів через призму філософії.

Курс Філософія моди та дизайну допоможе розкрити науково-дослідний потенціал у студента. 

Проєктування - фахова дисципліна, що починається на першому, і закінчується на шостому курсі навчання.

Курс проєктування є інтегративною дисципліною, що поєднує культурологічні, етичні, художні, контструктивно- технологічні знання.

На другому курсі дизайнери одягу вивчають метод проєктування: риторичні трансформації, що здійснюються на макро мікрорівні.

За допомогою методу риторичних трансформацій як автоматизованої граматики проєктування студенти виконують колекції одягу, взуття та аксесуарів. 

Проєктування. Вивчення навчальної дисципліни зорієнтовано на освоєння теоретичних основ та практичних компонентів проєктування, проєктних методів.

 Мета і завдання навчальної дисципліни: прищепити студенту відчуття пластики, об'ємно- просторове мислення, гармонії за рахунок синтезу художніх та композиційних закономірностей. 

Основними завданнями вивчення дисципліни: навчитися ставити цілі та поетапно виконувати завдання, що визначаються цілями проєктування;

навчитися формувати проєктну мету, експлікувати її як ряд проєктних завдань і поетапно вирішити їх у особистій творчій праці;

навчитися здійснювати композиційне вирішення у визначеному проєктним завданням форматі;

прищепити уміння надавати виразності та цілісного проєктного рішення у творчих роботах;

навчитися використовувати композиційні засоби та проєктні методи в процесі розробки творчих завдань;

практично використовувати теоретичні знання, набуті навички, методи, прийоми для побудови різноманітних композицій.

Проєктування та основи композиції - фундаментальна дисципліна, в основу якої покладено підготовка майбутніх фахівців з дизайну. Курс зорієнтований на формування у студентів базових компетентностей в їх художньо- практичній діяльності з дизайну, освоєння основ композиції та проєктування.

У курсі розглядається поняття універсального дизайну інклюзивного дизайну), що містить як описовий, так і оціночний аспекти, що включає в себе судження про моральні цінності, опис філософсько-антропологічних фактів, що дають чітке уявлення про соціальні, етичні та естетичні проблеми в області інклюзивного дизайну. Курс розкриває можливість інтеграції людей з інвалідністю у суспільство з точки зору дизайну одягу, середовища, інтер'єру, предметного дизайну тощо.

Ознайомлення з основними властивостями кольору,набуття навичок відтворення форми предметів за допомогою колірної плями. Студент повинен отримати знання щодо застосування кольору в живописі і навчитися застосовувати основні виразні засоби живопису