Предметом вивчення освітнього компоненту є теоретико-методологічні положення та практичні питання розвитку оздоровчої фізичної культури в Україні.

Курс створюється для формування у студентів знань, умінь і навичок, необхідних для майбутньої
самостійної роботи у навчальних закладах освіти; сприяння розвитку інтересу до пошуку та
оволодінню різноманітними нетрадиційними засобами оздоровлення у фізичній культурі і у
спорті; впровадження систем оздоровлення та отриманих навичок у власне життя та професійну
діяльність

Предметом вивчення навчальної дисципліни «Основи спортивної підготовки»є теоретичні, методичні, фізіологічні, організаційні та наукові основи реалізації навчально-тренувального процесу учасників освітнього процесу .

Психофізіологія вивчає принципи управління в психофізіологічних системах людини і принципи управління поведінки людини в цілому. Напрямком Психофізіології фізичної культури є розробка і застосування методів управління своїм станом за допомогою впливу на свої фізіологічні процеси. Здобувачі освіти оволодіють психофізіологічних методиками для визначення стану учасників освітнього процесу з фізичної культури з метою якісного забезпечення процесу навчання.

Для спеціальності "Спорт" мета цієї дисципліни полягає у вивченні студентами основ теорії і методики спортивних видів боротьби, оволодінні спеціальними вправами, руховими вміннями, навичками, основами техніки і тактики спортивних видів боротьби та методикою навчання руховим діям у спортивних видах боротьби. Це дасть змогу розшири їх професійні знання, уміння і можливості.

Предмет вивчення навчальної дисципліни «Спортивні споруди і обладнання» пов’язаний зі спорудами та обладнанням, які мають спортивне та фізкультурно-оздоровче призначення. Метою викладання навчальної дисципліни «Спортивні споруди і обладнання» є: формування теоретичних знань щодо існуючих спортивних споруд і обладнання, їхньої специфіки, загальних основ будівництва та умов експлуатації; формуванні інтегральної компетентності, спеціальних (фахових, предметних) компетентностей, результатів навчання щодо спортивних споруд і обладнання.

 

 

Предмет вивчення навчальної дисципліни «Історія фізичної культури» пов’язаний зі загальними закономірностями зародження, становлення і розвитку фізичної культури протягом всієї історії людства.

Метою викладання навчальної дисципліни «Історія фізичної культури» є: розширення на сучасному теоретичному рівні знань щодо історії фізичної культури і спорту як складової частини світової та вітчизняної культури на різних етапах існування людського буття.

 

 

Розробник курсу: Архипов О.А., доктор педагогічних наук, професор кафедри теорії та методики фізичного виховання

Предмет вивчення навчальної дисципліни «Біомеханічні технології у фізкультурно-спортивній реабілітації» пов’язаний з  вивченням просторових рухів живих біологічних макро- та мікрооб'єктів.

Міждисциплінарні зв’язки з дисциплінами ПП01  «Теорія і методика фізкультурно-спортивної реабілітації», ПП05 «Технічне оснащення сфери фізкультурно-спортивної реабілітації».

Мета та завдання навчальної дисципліни.

Метою викладання навчальної дисципліни «Біомеханічні технології у фізкультурно-спортивній реабілітації» є: визначення впливу головних кількісних біомеханічних характеристик руху, на його ефективність у різних напрямках застосування: в оздоровчому тренуванні; у розвитку важливих рухових якостей; при відновленні після травм; у руховій реабілітації, лікувальній фізичній культурі та кінезіотерапії.