Мето даного курсу є ознайомлення студентів з сучасними видами офісної техніки у відповідності до їх призначення, з будовою, техніко-технологічними можливостями та їх конструктивними особливостями; вивчення особливостей технічного обслуговування та експлуатації периферійних пристроїв офісної техніки; формування компетентностей, необхідних для виявлення та усунення технічних несправностей пристроїв офісної техніки; здобуття базових практичних навичок в обслуговуванні офісної техніки.

Метою даного курсу є формування та розвиток у студентів системи цифрових компетенцій, які забезпечують здатність майбутнього педагога ефективно здійснювати професійну діяльність, організовувати інформаційну взаємодію
суб'єктів освітнього середовища, вирішувати професійні проблеми в межах інформаційно-освітнього середовища закладу освіти та інформаційного суспільства.

Мета навчальної дисципліни Прикладні інформаційні системи: призначення, структура, функціонування, клас вирішуваних завдань  прикладних інформаційних систем; архітектура та програмне забезпечення прикладних інформаційних систем; основні концептуальні підходи в проектуванні та розробці прикладних інформаційних систем; розробка структур і пакетів програм для прикладних інформаційних систем (ПІС).

Мета навчальної дисципліни Новітні засоби інформаційної техніки підготовка студента до практичної діяльності в галузі застосування новітніх засобів інформаційної техніки і обчислювальних систем для вирішення професійних завдань різного типу; формування та розвиток у студентів нформатичної компетентності, які забезпечують здатність майбутнього педагога ефективно здійснювати професійну діяльність, організовувати інформаційну взаємодію суб'єктів освітнього середовища, вирішувати професійні проблеми в межах інформаційно-освітнього середовища закладу освіти та інформаційного суспільства.

Метою даного курсу є формування та розвиток у студентів системи цифрових компетенцій, які забезпечують здатність майбутнього педагога ефективно здійснювати професійну діяльність, організовувати інформаційну взаємодію
суб'єктів освітнього середовища, вирішувати професійні проблеми в межах інформаційно-освітнього середовища закладу освіти та інформаційного суспільства.

Метою вивчення цього курсу є засвоєння основних понять та категорій комп'ютерної безпеки. Вивчення принципів побудови комплексних систем захисту інформації, розробки, дослідження та застосування механізмів захисту інформації, що ґрунтуються на використанні алгоритмів традиційної (симетричної) криптографії та криптографії з відкритим ключем для забезпечення автентичності, цілісності та конфіденційності інформаційних систем та технологій.

Комп’ютерне моделювання (КМ) ‒ це курс теоретично-практичного спрямування, що поєднує в собі теорію загального моделювання із її практичним застосуванням при аналізі різних комп'ютерних програм. Вивчення даного курсу дозволить студентові приймати обґрунтовані рішення при подальшому проєктуванні та вірному виборі комп'ютерних програм для розв'язанння завдань в різних предметних галузях. Курс, також, спрямований на розвиток у студентів творчості, образного мислення, що проявляються в умінні подавати й обробляти інформацію в графічному виді за допомогою ПК.

Оволодіння необхідним обсягом теоретичних і практичних знань сучасних наукових концепцій, понять, методів та технологій побудови комп'ютерних систем (КС) на апаратному та програмному рівнях; оволодіння методами пошуку, відновлення та захисту інформації, що зберігається у різних файлових системах; розробка та створення окремих складових КС з певними властивостями та характеристиками.

Предметом вивчення навчальної дисципліни «Телекомунікаційні та інформаційні мережі» є: основні поняття і методи функціонування телекомунікаційних та інформаційних мереж (ТІМ); принципи побудови ТІМ, види, архітектура та протоколи передачі даних, класифікація, елементи і характеристики ТІМ; основні вимоги до каналів і систем комутації; склад, основні характеристики ТІМ; технології, протоколи, послуги, методи комутації, способи передачі та системи управління в ТІМ.

Мета навчальної дисципліни «Телекомунікаційні та інформаційні мережі»: оволодіння сучасними мережевими технологіями та навичками їх практичного використання для пошуку та обробки даних; формування у студентів знань про сучасні засоби електронних комунікацій, стандартизацію мережних протоколів і телекомунікаційного обладнання; оволодіння необхідними для практичної роботи за фахом базовими знаннями в галузі телекомунікаційних та інформаційних мереж (ТІМ).

«Цифрові технології» є здобування теоретичних знань, формування та розвиток у студентів цифрової компетентності, яка забезпечує здатність майбутнього фахівця ефективно здійснювати професійну діяльність, організовувати інформаційну взаємодію суб'єктів професійного середовища, вирішувати фахові проблеми в межах інформаційно-професійного середовища та інформаційного суспільства.