Навчальний курс “Графічний практикум” базується на вивченні основ графічного дизайну, а саме айдентики (корпоративної ідентичності) компанії. 

У системі загальної спеціальної підготовки вчителя образотворчого мистецтва цей курс розширює набуті знання з вивчення сучасного образотворчого мистецтва, узагальнює знання з композиції, кольорознавства, комп’ютерної графіки та розвиває просторове мислення. Допомагає зрозуміти роль сучасного мистецтва, і зокрема графічного дизайну, в глобалізованому соціумі, розширює знання і творчі можливості, виховує смак і грамотну оцінку тенденцій розвитку рекламного ринку. Студенти в результаті проходження запропонованого профілю навчальної програми здатні самостійно виконувати проектні завдання з розробки айдентики компанії відповідно до сучасних вимог і потреб суспільства.